Fashionbloggers.nl is in 2010 opgericht door Rejhan Putz als allereerste modeblogsite van Nederland. Inmiddels bereikt dit platform meer dan honderdduizenden mensen, met als doel de lezers te motiveren en inspireren met interessante artikelen. De kracht is vooral dat alle bloggers schrijven vanuit hun persoonlijke beleving of interesses wat elk blogartikel weer heel persoonlijk maakt.
Rejhan Putz, de dame die fashion in- en uitademd heb ik leren kennen in mijn Hunkemoller tijd. Destijds was ik gastblogger binnen Fashion Bloggers Nederland. Daarna heb ik mijn pen even moeten neerleggen, ik had het namelijk behoorlijk druk met het opzetten van de gehele marketingafdeling binnen YAYA.
Maar goed nieuws! Begin dit jaar sloten Fashion Bloggers Nederland en ik vanuit BLFlab weer een mooie samenwerking. Tegenwoordig ben ik namelijk weer te vinden als Blogger binnen FashionBloggers.NL. Naast mijn blog op BLFlab deel ik dus ook mijn mening en ervaring op het gebied van Fashion, Beauty, Lifestyle en marketing binnen dit mooie platform en bereik ik daarmee een groot & interessant netwerk met de juiste doelgroep.
Mijn blogs voor Fashion Blogger Nederland kan je hier volgen.
The perfect shoe…designed by Anna and you
Anna van Mills, een nieuw customized schoenenlabel dat is opgericht door Anna Winkelmolen. Anna was met haar idee om een customized shoenenlabel te starten, waarbij je van hak tot kleur zelf je schoen kunt ontwerpen, 1 van de 3 winnaars van de Marie-Claire starters Award 2014.
BLFlab heeft samen met Anna de conceptstijl ontwikkeld door middel van brainstormsessies en deze sessie vervolgens vertaald naar een brand bible. De brand bible is de start geweest van het vervolg. Op basis van de doelgroep en doelstellingen heeft BLFlab een marketingaanpak geschreven. In de marketingaanpak hebben wij voor Anna van Mills een marketing- en communicatiemix samengesteld met daarbij een juiste tijdsplanning en marketingkalender. BLFlab ondersteunt Anna van Mills betreft het vervolg van haar marketingactiviteiten zoals de brandshoot en campagne ideeën.
De website wordt in samenwerking met 3dimerce en Vaai gerealiseerd. We moeten nog wel heel even geduld hebben betreft de livegang, de webshop zal naar verwachting in juni 2015 live gaan. Dat is het moment dat we nooit meer hoeven te zoeken naar de perfect shoe want die designen we voortaan zelf bij Annavanmills.com
Guapaca, een eco-chic merk met handgemaakte items van de fijnste pure 100% alpacawol. Daarnaast worden Peruaanse boeren en ambachtsfamilies door dit product ondersteund in hun levensonderhoud.
Wij hebben samen met Guapaca een concept en doelgroepbepaling uitgewerkt naar aanleiding van een brainstorm.
Op basis van de uitkomsten is het voor Guapaca daardoor mogelijk om een juiste marketing- en communicatiemix in te zetten waarmee zij haar doelgroep raakt.